Projekto pavadinimas: Konstruktyvizmo ir iššūkiais grįstos pedagogikos panaudojimas mokantis informatinio mąstymo STEAM dalykuose
Paraiškos kodas: Nr. 09.3.3-LMT-K-712-21-0068
Projekto dalyvis: dr. Anita Juškevičienė
Santrauka. Šio projekto tikslas – kompetencijos kėlimas mokslinėje stažuotėje nagrinėjant informatinio mąstymo ugdymą konstruktyvizmo ir iššūkiais grįstos teorijos STEAM srityje.
Pastaraisiais metais ypač aktualus informatinio mąstymo ugdymas per STEAM veiklas. Tyrėjai kuria arba adaptuoja bei praplečia jau turimus informatinio mąstymo modelius. Mokslinės stažuotės Švedijos KTH karališkajame technologijos institute metu dr. Anita Juškevičienė atliks mokslinius tyrimus nustatant STEAM integracijai tinkantį modelį.
Anita Juškevičienė šiuo metu tyrinėja informatinį mąstymą ir STEAM integracijos galimybes. Ji yra įtraukta į Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 01.1.1-CPVA-V-701-15-0001 „Vilniaus STEAM centro kūrimas“ metodikų kūrimo grupę, Europos Sajungos ERASMUS+ programos finansuojamą projektą NR. 612855-EPP-1-2019-1-TR-EPPKA3-PI-FORWARD „STEAM ugdymo mokyklose skatinimas (EDUSIMSTEAM)“, bei Europos komisijos finansuojamą Europos komisijos programos projektą „Empower Girls to Embrace Their Digital and Entrepreneurial Potential (GEM)“ Nr. LC-01380173 (Girls4STEM-2019), kuriuose yra nagrinėjamos šios tematikos. 2017-2019 metais vykdė podoktorantūros stažuotės projektą, kurio tyrimas siejasi su informatinio mąstymo tematika ir tarpdiscipliniškumu. Mokslinės stažuotės tikslas toliau vystyti nagrinėtos tematikos tyrimus ir pasiūlyti modelį, tinkantį STEAM integracijai ir informatinio mąstymo ugdymui. Šiam tikslui pasiekti yra iškelti tokie uždaviniai: literatūros analizė ir modelio sudarymas bei ekspertinis įvertinimas.
Finansavimo šaltinis - Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-21-0068) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).